SANNING.

till en vän vid namn linnea.

En tjej som jag lärde känna ordenligt för inte alls länge sedan. vi har varit vänner eftersom vi har haft samma vänner, men aldrig mer än så. Det började väll med att vi skrev med killar som var kompisar med varandra. för att vi var nyfikna så började vi snacka mer och mer. nu är hon en så sjukt viktigt person i mitt liv.  jag kommer aldrig låta någon såra henne. jag är på väg att bli arg eftersom det finns många idioter. det har jag en stor efarenhet av. just idioter. Hon vill alla väl, och hon är alltid på ett humör som gör alla andra glada.  Hon är värd någon som bryr sig om henne, någon som inte spelar. någon som är omtänksam.
alla våra samtal, som betyder så sjukt mycket för mig, att vi verkligen förstår varandra. att jag har hittat ännu en som är exakt som mig. det är viktigt.
Jag hade kunnat skriva hur  lång som helst. men det gör jag inte. för jag ville bara säga att jag älskar dig. och gör henne inte ledsen.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

åh gumman, vad gullig du är! gråter så glad blir jag! jag älskar dig malin, mycket mer än vad du någonsin kommer att förstå! <3

2011-07-03 @ 21:01:05
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0