SOM SAGT LIVET LEKER.

sitter på jobbet nu, det är hur lugnt som helst och jag har svårt att koncentrera mig. Jag har ont i magen och i huvudet. Jag är arg, ledsen, besviken på mig själv. Min energi räcker inte till. Har varit en intensiv helg. Med mina 10 syskon har jag varit på sandsjöbaden och käkat god mat, jag har också beställt in min första cider även om jag inte är 18 år, det blev knäpptyst och jättepinsamt, jag har varit på 18års fest, jag har drivit med en ulänsk skåning och det var tur att jag satt några stolar bort från henne, annars hade jag nog inte sett ut som jag gör idag. haha men gad vad roligt det var! är du från skåne eller? haha löve it.  Jag har varit på en goo efterfest i ett helvitt hus, där hela inredningen var vit. jag giick och la mig klockan 08.00. jag har gaft efterfest i mitt hus även om jag inte var där. stabilt. jag har krossat glas, som jag sa att man absolut inte fick göra. jag har kollat på film. Jag har börjat titta på gossip girl. jag har haft många seurios talk med glenn och min pappa. Min älskade storebror och hans flickvän är nu hemma hos mig. Jag har lärt mig åka långboard eftersom ted har blivit en jäkel på det.

Men om en timme så är det lunch och senare ikväll ska jag troligtvis träffa en söt josefine thulin. sounds good!

hoppas allt är bra med er. livet leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0