XOXO

Jo, det känns som min enda lediga tid är när jag är på jobbet. För när jag kommer är jag beroende av gossip girl. så bli inte mer gjort.

Nu när jag snart bara har 2 dagar kvar för denna veckan, sen börjar jag på ett annat jobb och jag lämnar över telefonpratet till josephine.  Och jag går vidare till barnen.

Hela min familj har semester, lägg märke till att även min pappa har haft semester i TRE HELA DAGAR. detta har inte hänt i världshistorien, men tror inte han klarar mer, så han jobbar nog imorgon. På fredag bär det iallafall av till västervik, det är visfestival och massor av folk. och jag ska trängas i en husvagn med sex andra människor.

jo, men just förtillfället sitter jag och lyssnar på kapten röd på radion och längtar lite smått till eksjö stadsfest.  Jag är lite trött på detta arbete nu. jag är också mycket trött på denna staden. så  skulle gärna ta mitt pick och pack och dra iväg någon stans. men det får väll räcka med västervik.

igår beställde jag jag också hem lite kläder från hm. några klänningar och ett par träskor. Jag beställde även en hem födelsedagspresent till mig själv. men det får ni inte veta vad det var för något.

tiden går, lev livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0