EN SMÄLL PÅ KÄFTEN BEHÖVER DU.

Det blåser ganska så mycket, när jag cyklade till jobbet höll jag på att blåsa bort. Eller nej det gjorde jag ju inte alls, med det kunde varit så.
Sitter iallafall på mitt lilla kontor och det ringer inte allt för mycket. Men jag underhåller mig.

fick ett sms av mamma innan, och hon skulle boka biljetter till HP, wonderful! Efter jobbet ska jag också träffa ellen, vi ska ut och powerwalka! känner att jag behöver röra på mig lite!!

Igår var en mycket mysig eftermiddag, kväll med Anny och Josefine.  Vi träffades vid konsum, vi köpte cola och jordnörsringar. Cyklade upp mot hembyggsparken, där vi dukade upp med filtar och kladdkaka. Vi satt en lång stund och bara pratade om allt. så sjukligt bra tjejer detdär. puss! 

Nu kanske jag ska försöka göra lite nytta, som att spela harpan, hjärter, eller spindelharpan? jag har blivit en jäkel på alla tre. suckers.  

- en smäll på käften behöver du, och det är nära nu. det kommer. 
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0