LALALALALL.

Idag kom jag faktikst p åhur skönt dte är att inte ha några krav, att inte folk vill att man ska vara en viss person.detta kom jag på när jag vid halv ett åkte ner till secondhand. Jag tog på mig ett par hög jeansshorts som förövrigt kostade 20 kronor just på secondhand. ett förstort rosa linne, med min blå bandeau bh under. slängde ihop mitt flörtiga hår i en höghästsvans och tog mina brillor för att så få som mörjligt skulle känna igen mig. tog cyklen och trampade fridfullt ner till den lilla egenligen äckliga butik, men jag gick i min ensamhet och plockade på mig ett orange skärp, flera skärp faktiskt, breda, smala, fula, fina. jag hittade också en fin liten plånbok, som jag dock ångrar att jag köpte för tillfället eftersom nötterna har satt prislappen mitt fram och den går inte att få bort. det är där jag kommer in i bilden, jag gillar att vara jag. jag gillar att utma, jag gillar att göra saker som inte andra gör, jag gillar att ha min egen stil, även om jag bara har det i bland. jag har iallafall alla stilar man kan ha. och dte gillar jag. jag kan klä på mig exakt vad jag vill. detta skedde för inte alls länge sen, innan skulle jag i nte ens tänka tanken på att köpa saker på second hand, nu älskar jag det, jag är borta hos min mormor och plockar gamla kläder som hon hade för 30-40 år sen. och nu sitter jag här och dricker grape tonic eftersom det var det enda vi hade hemma. ikväll kommer det bli en värd kväll. först ska jag åka med mina vänner, 10 stycken blir vi faktikst, ut till sandsjöbaden och äta god mat, senare ska vi tillbaka till sävsjö och fira en fin kompis som fyller 18 år. innan detta händer ska jag fräscha upp mig llite grann, jag ska hitta några passande kläder som förövrigt blir min nya sommarklänning. en halvsöt sådan, jag ska också dricka lite vin. jag ska också försöka få någonting i min mage. jag ska också bli bättre på att mata denna blogg med fler bilder, men eftersom jag är en sådan lat person som inte orka lägga in de på datorn, så kommer jag nog inte kunnnahålla det ;)

Idag var det en vcka sen jag hörde av dig, trodde aldrig att jag skulle säga det, men det känns förjävla bra!! fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0