AJJJ!

även idag vaknade jag upp. tro det eller ej, men jag lever faktiskt. även om det inte var så lovande igår kväll, hade ont överallt efter matchen. men har iallafall sju nya blåmärken, det är ju inte hela världen, men inte världens snygagste. har varit på jobet i några timmar och haft hand om simskolorna. nu håller jag på att baka en variant av kladdis. även om jag inte är alls sugen så har jag ingenting att göra. om några timmar är det träning och jag hoppas att det är hårt träning idag, men eftersom a-laget har match imorgon och b-laget har match på onsdag så blir det nog inte någon hård!
Jag tar npg och sätter på en film nu istället, underbart!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0