förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

Solen skiner och jag väntar otåligt på my som är segast i världen. men snart så hoppas jag att det ringer och att hon säher att hon är klar. För klockan två drar jag nämnligen vidare till mitt kära arbete och håller till där till klockan åtta ikväll. Efter det hade jag hoppats att min pappa skulle säga att vi skulle åka till västervik. men nej, vi ska åka imorgon på morgonen. Mamma och lillebror är redan där nere och det var riktigt varmt där , så känner mer än gärna att åka ner till favvostaden. Shoppa och sola. sounds good.

Igår kväll så lagade jag tacos med mig själv eller nej det gjorde jag j inte eftersom jag ringde till Linnea när jag cyklade ner till konsum. Jag handlade, lagade mat, åt mat, diskade allt och jag pratade fortarande med henne. så helt själv var jag ju faktiskt inte. Den tjejen delar jag många skratt med och vi slog till och numera har vi enn komplicerat förhållande på facebook. Efter som både hon och jag har svårt att bestämma sig och är jävligt komplicerade båda två!


Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

haha, aldrig att det är tråkigt med dig snuttan! fyfan vad vi är bra alltså <3

2011-06-03 @ 17:44:46
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0