IM SO SORRY, BUT I ONLY SPEAK ENGLISH.



Hemma från ännu en kväll med mina fina vänner, vi kollade på ' den gröna milen ' som mest var seg, kan det varit för jag att jag somnade mitt i filmen och missade det hela? Kan det vara för att jag aldrig kan kolla klart på någon film utan att somna? helt rätt. filmtittande är verkligen inte min grej. förövrigt idag har jag tillbrigat min tid på mitt arbete och mest pratat engelska, det är väll tur att jag få öva på det samtifigt, jo jag kan säga att jag gjorde bort mig, jag håller ett helt fördrag, lite regler och liknade för mina nya gäster och sen säger han: IM SO SORRY, BUT I ONLY SPEAK ENGLISH. vadå ägd?  på det stället kommer jag också fördriva min tid imorgon, därefter ska jag ut till la och spela derby mot Nässjö. kan bli farligt. jag ahr också varit och ätit god mat med miin fina familj. jag har även åkt i ellens nya bil. inte alla som ahr det.
Snart ska jag iallafall krya till kojs och försöka sova eftersom det lär bli en seg dag på jobbet och sedan försöka ge sig på tre pinnar. idag var dagen när jag bröt tystnaden på två veckor. idag var dagen när jag vill ehöra en förklaring, idag var dagen, det inte gjorde ont, idag var dagen jag kände att jag började släppa dig, idag var dagen jag mår bra.
Även om jag inte är perfekt, även om inte alla perfekta så kan man iallafall visa värdighet och trovärdighet. ingen är perfekt. men de flesta är jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0