NO PAIN. NO LIFE.

hej på er igen :)
Nu är jag hemma för att stanna! Efter några varma dagar med familjen i västervik och med tjejernas och killarnas kväll igår är jag nu belåten och skulle  kunna sova bort hela denna extra måndagen, men det går inte eftersom jag om en timme ska ut till la och lira lite boll och senare ikväll drar jag och fri till oskarshamn för att titta på när flickorna spelar boll och maja står. denn aär nog mer än tummen upp och det är härligt.

Om tre dagar är det skolavslutning, det kallar jag underbart! och det kommer bli så otroligt skönt, att få hänga med alla. varmt väder. jag längtar.

I vstervik inhandlade jag även en hel del kläder och ett par nya converse. Det satt riktigt fint faktiskt.

nu ska jag iallafall käka frulle och njuta av livet.

- I show no pain, but what you did, leaving only pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0