LÖVE IT.

tjabba, det var ett tag sen nu. kan det bero på att jag inte har haft någon dator? eller att jag har haft fullt upp med midsommarfirande, jobb och vänner? kan nog vara båda två.

Jag har iallafall firat en mycket värd midsommar uppe i stockholmskärgård med mina fina vänner, det har bestått utav mycket mat och mycket godis. livet alltså. jag hade tänkta att träna, men dagen innan hade vi ett mördarpass för benen. och bokstavligen så kundej ag inte gå, jag kunde inte sätta mig ner, jag kunde inte skratta, för det värkte något fruktansvärt i mina lår. har aldrig haft så mycket träningsvärk i hela mitt liv. men det kunde inte hindra mig från att ha jäkligt roligt.

efter helgen så trodde jag att det var min sista lediga vecka på detta sommarlovet, men fel, jag fick nänmligen jobba, onsdag, torsdag och imorgon fredag. dett gör mig ingenting eftersom jag har saknat mina små pellefant barn.

så idag var det jobb på växlen från klockan 7.50 till 11.30 sen vidare till pellefant från klockan 12.00 till 17.00 men det funkade fint.

nu sitter jag här iallafll, helt slut i benen från träningen för någon timme sedan.  var verkligen inte sugen på att träna, men när man träffar alla så blir det ju lite bättre. underbart.

kan ju också säga tt jag skriver från min nya sony vaio dator som jag är kär i förtillfället. inte för att jag fattar så mycket. men det är sjukligt snygg och jag slipper lägga mina sommarjobbspengar till att köpa en mac, det kommer jag troligtvis göra någongång senare i mitt liv, eftersom jag hade lovat mig att jag skulle inhandla en sådan, men nu fick jag denna. så klarar mig ett tag!
Mamma fick en jättefin dator från asus, fast eftersom min pappa inte är så klipsk så fanns den inte med svenska, så aa den är det diss på.




- jag hatar dig så mycket att jag glömmer bort det själv, jag är blind när det gäller dig. helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0