FÖRLÅT MALIN.

jag ber om urskäkt eftersom jag endast använder bloggen när jag är arg, ledsen eller irreterad.
idag vet jag verken in eller ut, jag har varit ledsen hela dagen. kan bero på att det gick åt helvte på nationella i engelska. kan bero på att jag har varit på dåligt humör i flera veckor, och jag börjar få kommentarer om att jag ska sluta vara sur. det kan bero på att jag har hitoriaprov klockan åtta imorgon och jag fattar verkligen ingenting. jag har pluggat. men det fastnar inte. det vill inte. det kan bero på att idag klockan 24.00 ger jag upp mina tankar. jag ska lämna dig ifred. jag ska det. ska radera ditt nummer. inte tänka på dig. inte sakna dig. inte le när jag hör ditt namn. nej jag ska inte reagera. det blir bäst så. absolut. det känns så konstigt eftersom det känns så overkligt och det stämmer verkligen inte överens med det jag har upplevt. det är det som gör mig förvirrad. det är det som gör att jag nu ikväll ger upp. jag brukar inte ge upp. jag ger aldrig upp. men nu gör jag det. jag har förlorat även om jag aldrig förlorar. jag orkar inte mer. även om man alltid gör det. jag gråter även om jag inte brukar gråta. jag vet inte varför jag gör det heller. det är mycket nu. mycket i skolan. mycket krav. höga krav. jag vet inte heller varför jag skriver långa texter. bara skönt att skriva. mycket skönt.  någon ljuger, en eller båda. någon är det iallafall. inte för att jag bryr mig. jo det gör jag ju fan. heeeelvete! jag vet inte varför min röst spricker, jag vet inte varför mina ögon är röda och nära till gråt hela tiden. jag vet inte varför jag inte orkar. jag vet inte varför. varför har jag blivit så känslig? jag orkar inte med. delete. tur att jag har de bästa vännerna. tänk att jag har den turen.
jag ger upp, jag orkar inte bli besviken.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

gumman :( jag förstår verkligen dig och vi klarar detta, båda två! <3

2011-05-11 @ 13:53:41
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: Fanny

<3

2011-05-11 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0