IDAG ÄR EN BRA DAG.

idag är en bra dag, idag är det bra.
förutom att jag har haft ont i magen och i huvudet hela dagen så har det rullar på bra. på idrotten hade vi bad, vilket jag kostigt nag aldrig har tyckt om förut. Men idag slog det till, kan bero på att jag har simmat ganska mycket den senaste tiden, men det gick lätt och fort och på schemat stod det livräddning, en av de sakerna jag gillar bäst. Jag laddade och simmade. fick tiden 1.05 och ett mvg. detta har aldrig hänt mig i världshistorien och jag trodde att det skulle hända heller. men de gick och jag är otroligt stolt. om man får vara det ;)
Vi har haft eget plugg i skolan hela dagen vilket resulterade till inte mycket gjort, men det gjorde inte så mycket för klockan tre och älskade Zara till mig och skulle tillbringa eftermiddagen här hos mig. Livet blir lite lättare när smset kommer, och att mina skor har kommit. två av tre skor var helt underbara, de tredje var mycket snygga, men inte min stil och de satt inte bra på mina fötter. Så ska försöka kränka dom till nea. ;))
Kvällen räddades av fotboll och ikväll fick jag också veta att jag ska vara utespelare på matchen på söndag. vilket ska bli sjukt kul, men även så sjukt mycket jobbigare :D
nu är min kväll slut och jag ska ta duschen och sen gå och lägga mig faktiskt. imorgon är det sovmorgon. och det tackar jag för.

GRATTIS FRIDA TILL KÖRKORTET! :D

denna tiden saknar jag verkligen inte och är så glad att det är över.


Kommentarer
Postat av: Zara

maliin, du är underbar!

2011-05-06 @ 18:11:12
URL: http://zarabertilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0