JAG KOMMER.

hej på er.
idag  är det onsdag vilken denna veckan betydde att det var nationellt prov i engelska uppstas idag klockan åtta. eftersom engelska inte är mitt bästa ämne så har jag inte sett fram emot detta. men nu är det över och det känns ganska så bra faktiskt.
nu har jag slutat för dagen eller jag slutade faktiskt för en timme sen eftersom alla andra lektioner var inställda. Så vilket bra läge att komma igen med allt jag ligger efter i.

- historia frågor till provet.
- samhällsfrågor till provet.
- svenska i medeltiden.
- badrapporten.
- fsf arbetet.
- och säkerligen masso mer.

nu sitter jag, nej jag ligger i sängen och slappar. lite mysigt faktiskt veronica maggios nya platta snurra runt. jag väntar innerligt på att jag ska få ett sms om att mina skor har  kommit, men får nog vänta lite till för det.

Ikväll är det först spinning, för mig själv verkar det bli. senare är det efterlängtad fotbollsträning med kondition styrka.  :)

det var inte igår, inte idag.



- vet inte vad jag hålle rpå med. sucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0