KAN INNERHÅLLA SPÅR AV NÖTTER.

varför ska det alltid finnas folk som vill förstöra? alltid, alltid, alltid.
Kan ingen vara glad för att någon annan har vunnit eller är glad. Är det så många som blir avundsjuka när någon annan mår bra. förtjänar inte den personen det, eller vad fan är det frågan om. Alla vill vara bäst. Jo har skriver jag öppet och privat efter som jag själv är öppen och privat. Jag blir sur när andra vinner över mig eftersom jag är en sån jävla vinnarskalle så det finns inte. jag tävlar om minsta lilla grej, vilket jag vet är mycket töntigt. men jag är iallafall glad frö den andras skull. hur jävla svårt kan det vara? att sprida ryckten som har noll sanning? vad vill man då? hur mår man i sitt eget liv? har man inget hjärta? jag förstår inte. eller handlar det bara om avundsjuka.
Jag vet inte längre vad jag ska säga, världen, jorden, samhället har gått för långt. det finns ingen botten. vad gör alla människor. fler och fler börjar sno saker, knarka, göra inbrott? vad är poängen? vad är det som fattas hos de personerna. inte heller här förstår jag någonting.
vad är meningen med att snacka bakom ryggen på folk? jag kan tillägga att detta handlar ite om mig, eller jo det gör det fan. det handlar om oss. alla.
jag vet ju att folk snackar om mig, jag vet att folk inte tycker om mig. jag är inte säker, men vem skulle få gå orörd? någon som kan stå upp och säga vad hon tycker, lämna sin åsikt till andra. varför skulle just hon bli lämnad? är det för att jag är konstig eller är de avundsjuka. det kommer jag nog heller aldrig få veta och det är väll lika bra det. jag hoppas att de tycker att jag är konstig. vem fan vill vara som alla andra? verkligen inte jag. jag tycker synd om folk som är avundsjuka på hur folk ser ut eller hur duktig man är i skolan. visst man kan vara avundsjuk på att någon har en viss grej. men för fan väx upp. nu är jag inte glad. jag säger det. folk får jätte gärna snacka skit om mig, om de tycker det är kul så varsegoda. om de inte har något bättre för sig tycker jag att det är extra roligt att just jag får fördriva deras tid.  jag har ett kriterie för att man ska få säga saker om mig, och det är att det är sanning. jag står för hur jag är och vad jag säger. snacka om det visst. men håll avståd och snacka förfan inte bakom ryggen på mina vänner. sprid inte falska rykten. gör inte dte. det är bara så jävla onödigt. tagga ner. snacka sanning.

alla har sina briser och jag är stolt över mina.

fuck hell, idag är jag förbannad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

finns här, bara ett samtal bort! <3

2011-05-05 @ 16:21:16
URL: http://sofiacollerstedt.blogspot.com
Postat av: Ellen Thulin

Stämmer helt!

Jag är så glad att jag har dig!

Älskar dig!<3

2011-05-08 @ 23:05:17
Postat av: LINNÉA

älskar dig!!

2011-05-09 @ 16:46:59
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0