LÄNGESEDAN.

En sammanfattning av de gångna dagarna.

1. Jag kommer få VG i historia betyget.
2. Jag har köpt min livs första långklänning.
3. Jag har inte tränat sen i måndags eftersom jag är sjuk.
4. Jag och Ellen C har försökt skriva in oss på körskolan, vilket inte gick förann på torsdag nästa vecka.
5. Jag har övningskört och det gick riktigtbra.
6. Jag har raderat ett nummer som jag sedan kom på att jag behövde.
7. Jag har lämnat in min iphone och ljög ihop en story som jag visste att försäkringen skulle täcka.
8. Jag har lämnat in allt i skolan och har nu inget att göra.
9. Jag har storstädat mitt rum och det är faktiskt fint.
10. Jag har ett bra liv förtillfället.

var inte ledsen, alla kan inte vara lika snygga som vi.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0