PUSSSSS.

Hej alla fina ♥

Sitter nu i köket och kollar på tv och äter mammas goda kycklingsallad som mamma hade lagat till mig. hur gullig är inte hon?
Idag var det chill i skolan och det var inte mycket att göra, jag fick veta mitt betyg i hälsoped, mvg. känns riktigt bra att betygen sätts snart.
Eftersom skolan blev det direkt upp till badhuset och arbeta några timmar och efterdet så åkte jag och mamma ner på stan och kollade lite. köpte en fins blus från märket kaffe.
Sen övningskörde jag till la och vet ni?! jag fick inte ett ända motorstopp, jag är imponerad! sen tänkte jag hejja fram mitt lag till vinst, och såklart i ur och skur, så kan vi allt! vinst med 3-2 mot bodafors.
Snart så ska jag bege mig mot ellen och träffa mina söta små vänner, de har nämnligen varit på¨bio och nu ikcäll ska vi sova hos ellen. vadå mysigt?! pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0