TIDEN FÖR OSS HAR GÅTT.

Jo det är så att dte är snöndagskväll och hela helgen har gått. Jag har helt slut och mina ben värker eftersom jag har jobbat hela helgen. Det var egenligen träning ikväll men eftersom jag jobbade och skulle slippa stressa så hoppade jag över den och jag tänkte så duktigt gå till gymmet istället, men övningskörde istället. Det funkar ju det med!

Igår så vaknade jag upp hos ellen och gick innan de andra hade vaknat eftersom jag hade lovat mamma och följa med till vrigstad marknad och sen började jag jobba vid 11.30. Åkte direkt upp upp ljunga park och träffade åter igen mina fina vänner och natuligtvis så had ejag inga batteri i min systemkamera så blev inga bilder därifrån. synd!

Jag köpte en jättegullig skinnväska på secondhand igår för 25 kronor. gött!

Imorgon är det fotbollstunering så det är bäst att börja ladda lite redan nu, även om jag vet att vårat lag kommer att komma sist så är det iallafalle en kul grej!

inga batteri och ingen sladd till kameran så surt för både dig och mig!!!


- Jag kan fan inte lägga undan dig, det går inte, det har gått för lång tid! suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0