UNDERBARA LEDIGA DAG.

Ja, vad ska jag säga? att jag inte har varit hemma på hela veckan. Jag har hållt hus i Emmaboda, på hotellet amigo som var sådär, kan jag ju medge. Jag har haft riktigt kul och lärt mig massor. Nu ska jag bara göra 20 timmar praktik och skriva min hemtenta, sen är jag färdigutbildad simlärare inom svenska livräddning sällskapet. känns förjävla gött om jag får säga det själv.

Igår kom mamma och hämtade mig, sedan åkte vi till kosta outlet, som var en jävla b affär men fick iallafall med mig ett par lee jeans och ett par cheep monday jeans hem. Sen var det bara hem, byta kläder och fixa lite, sen bar det av mod Thullan för grill och my med alla vänner, senare drog vi oss mot thullan nummer två, nämnligen josefine. mycket trevligt folk där, men sen hände något och vi drog ner till hotellet, vilket inte blev lyckat, jag var så jävla nära att svimma att jag var tvungen att gå ut, mådde inte bra. så jag var bara inne i 20 minuter, jag fick ett astmaanfall och kunde verkligen inte andas. riktigt obehagligt. jag måste nog ännu en gång gå och kolla upp det, eftersom jag inte tål damm, mycket parfym eller lukt, inte heller rök.

Idag efter en lång sovmorgon har jag inte gjort någonting, jag har försökt att koncentrera mig för lite plugg, men det kryper i mina ben, jag vill spela fotboll. men har fortafarande ont i foten, för min lilla stukning som hände efter matchen i måndags, lägg märke till efter. Men imorgon är det dags för träning igen. underbart!

idag så kunde jag inte heller låta bli att klicka hem tre par underbara skor. och jag längtar mer än någonsin.





- det går framåt.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

skorna i mitten står det linnéa på!!

2011-05-04 @ 13:57:21
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0